Kinti benti játékok
- Kezdőlap
- Képzés
- Coaching
- Munkaerő közvetítés
- Tanácsadás
- Válság management
- Növekedés
- Marketing
- Franchise
- Barlangi kalandtúra
- Kötéltechnikai programok
- Hőlégballonozás
- Egyéb outdoor lehetőségek
- Indoor-outdoor csapatépítő játékok
- Lézerharc
- Sport
- Outdoor
- Kapcsolat
Indoor-outdoor csapatépítő játékok
A feladatok nagy részét teremben is le lehet bonyolítani. A lent felsoroltak közül bármely hat játékot ki lehet választani, melyeket egy tréner segítségével és irányításával hajt végre a csapat. A játékokhoz szükséges eszközöket biztosítjuk, regisztráljuk azokat.
1. Puzzle:
Időtartam: 15-20 perc
Játékos létszám: 10-25 fő
Játék lényege: Igazi egyensúlyozós csoportjáték non-verbális kommunikációval. A csapat egy földön fekvő gerendán áll, és az arról való lelépés nélkül kell helyet változtatni, különböző szempontok alapján.
2. Konzerv cipő:
Időtartam: 15-20 perc
Játékos létszám: 10-25 fő
Játék lényege: Problémamegoldó és ügyességet igénylő játék időre. A csoport tagjai egymásnak adják át a lábukra szorult „konzerv” cipőt, ülő testhelyzetben.
3. Emberi csomó:
Időtartam: 15-20 perc
Játékos létszám: 8-16 fő
Játék lényege: A csoport tagjai megfogják egymás kezét véletlenszerű sorrendben, majd megpróbálják kibogozni azt. A feladat egyre nehezedik, ahogy a játékosok létszáma nő.
4. Serpa járás:
Időtartam: 15-25 perc
Játékos létszám: 10-40
Játék lényege: A csoport összes tagjának bekötjük a szemét, egy kivétellel. Az egy látó segítségével kell a csoportnak eljutni a kiindulási pontból a végpontba, a különböző tereptárgyak kikerülésével.
5. Labdazsonglőr:
Időtartam: 15-20 perc
Játékos létszám: 20-30 fő
Játék lényege: A csapat egy kört alkot, és a játékosok egymásnak dobnak egy teniszlabdát, miközben a keresztnevükön szólítják egymást. A labdák számát addig emeljük, ameddig az a csoport képességeivel lehetséges.
6. Lánclabda:
Időtartam: 25-30 perc
Játékos létszám: 20-30
Játék lényege: A csapat egy kört alkot, és egy teniszlabdát kell körbe juttatni. A köridő csökkentése a cél, közben a labdák számát is növelhetjük.
7. Páros kötéltánc:
Időtartam: 30-40 perc
Játékos létszám: 8-20 fő
Játék lényege: Egy körülbelül térdmagasságban, V alakban nagy erővel kifeszített drótkötélen egyensúlyozik két játékos, miközben egymásnak támaszkodnak. A többiek közben biztosítják a kötéltáncosokat, leesés ellen.
8. Menekülés a lávából:
Időtartam: 20-25 perc
Játékosok létszáma: 10-25
Játék lényege: Egy képzeletbeli lávafolyamon kell átkelnie a csapatnak, gerendák és téglák segítségével. A felhasznált gerendákat az átkelés után fel kell szedni. A megoldás egy logikai folyamat, a kivitelezés pedig ügyességet igényel.
9. Háromszög:
Időtartam: 20-25 perc
Játékosok létszáma: tetszőleges
Játék lényege: A játékosoknak bekötött szemmel kell egy egyenlő szárú háromszöget alkotniuk, az általunk adott kötélből, miközben mindenki fogja azt.
10. Honnan jöttél?
Időtartam: 10-15 perc
Játékosok létszáma: 15-25
Játék lényege: Egy képzeletbeli térképen helyezkednek el a játékosok annak megfelelően, hogy milyen információt közölnek magukról.
11. Pánikban a királylány:
Időtartam: 10-30 perc
Játékosok létszáma: 6-15
Játék lényege: Pallók segítségével kell logikai úton megmenteni a vár fogságából a királylányt. A csoportot együttműködésre és gondolkodásra készteti.
12. A sebezhetetlen:
Időtartam: 40-50 perc
Játékosok létszáma: 6-15
Játék lényege: A használati eszközt utasítás alapján a résztvevőknek kell elkészíteniük a rendelkezésre álló anyagokból, amit csak kötelek segítségével lehet megmozgatni. Egy bajba került társukat kell ezzel átjuttatniuk a fertőzött területen. A résztvevőknek összehangolt csapatként kell együtt dolgozniuk.
13. Fűzd be a társad!
Időtartam: 10-15 perc
Játékosok létszáma: 12-16
Játék lényege: Ez egy szórakoztató gyakorlat, amelyet bármikor el lehet végeztetni. Egymással folyamatos kontaktusban állnak a csapatok. Egy karikát kell eljuttatni a csapatoknak az egyik pontból a másikba, úgy hogy közben a résztvevők egymás kezét fogják. A csapatszellem fejlesztése és bátorítása.
14. Mérgezett narancs:
Időtartam: 15-20 perc
Játékosok létszáma: 6-15
Játék lényege: Érdekes és mulatságos gyakorlat. A csapatok egymás ellen versenyeznek, a kéz érintése nélkül kell a narancsot eljuttatni a társakon keresztül a sor végére. A mozdulatok nevetésre késztetik a részvevőket, ezért elejthetik a narancsot. Ekkor újra kell kezdeni.
15. Az én házam, az én váram:
Időtartam: 30-40 perc
Játékosok létszáma: 6-15
Játék lényege: Ez egy szórakoztató logikai feladat. A csapatoknak kendővel a szemük előtt kell felépíteniük a saját várukat. Az ehhez szükséges eszközt egy zsákban kapják meg. Egy társuk irányítóként vesz részt a játékban, aki nagyban segítheti őket, amennyiben hallgatnak rá.
16. Élő létra:
Időtartam: 30-40 perc
Játékosok létszáma: 10-24
Játék lényege: Ez egy könnyű, abszolút bizalomépítő tevékenység. A csapatoknak át kell juttatni a képzeletbeli mocsármezőn egyik szigetről a másikra a csapattagokat egy általuk kidolgozott módon készült létra segítségével. A létra fokait a csapattagok fogják, ezen kell átmászni.
17. Ördöglakat:
Időtartam: 20-30 perc
Játékosok létszáma: 6-15
Játék lényege: Ez egy logikára és együttműködésre ösztönző feladat. A csapatokon belül néhányan párban állnak, a karjukra egy keresztben átfűzött kötelet kapnak. Ezt a kötelet úgy kell két különálló kötéllé szabadítani, hogy a csomót nem bontják meg. A csapat többi része segít kitalálni a megoldást.
18. Fej vagy írás?
Időtartam: 20-30 perc
Játékosok létszáma: 6-15
Játék lényege: Ez egy gyors reakciót, és rendkívül nagy figyelmet igénylő egyszerű feladat. A csapatok egymás ellen versenyeznek. A csapattagok egy előre megbeszélt jellel küldenek egymásnak információt (kézszorítás). A gyorsabban és helyesen reagáló csapat kapja a pontot. A csapat minden tagja betölti a három lehetséges funkciót. Rendkívül szórakoztató feladat.
19. Csapatpóló:
Időtartam: 20 perc
Játékosok létszáma: korlátlan
Játék lényege: Ezt a gyakorlatot a program elején ideális végezni. A csapatok felosztása után mindenki kap egy pólót és textil filctollakat, amik segítségével elkészíthetik a rendelkezésre álló idő alatt saját csapatpólójukat: csapatnév, ábrák, rajzok. A feladat végén megindokolhatják a csapatok, hogy miért és mit rajzoltak a pólóra.A további feladatok során ezt a pólót viselhetik a csapatok, ami egy kellemes emlék marad számukra.
Üzleti tréningek
Üdvözlöm!
Szeretné hatékonyabbá tenni vállalkozását? Jó helyen jár! Az üzletitréningek.hu oldalon kizárólag olyan tréningekkel és képzésekkel találkozhat, amelyek elősegítik az Ön vállalkozásának sikerét.
Copyright © 2012
Forrás: Internet